Entreehal

Bij binnenkomst in de entreehal zie je direct de grote metalen gate deuren die fungeren als toegangsdeuren naar de hangar. Je maakt gebruik van onze 7,5m lange registratiebalie van vliegtuigdelen, en twee motorkapbalies. Het geheel zorgt direct bij binnenkomst voor een uitstraling die past bij de historie van het voormalige schoolgebouw. We beschikken over een garderobe voor 450 jassen en tassen. Dit aantal wordt indien dat nodig is uitgebreid met extra garderoberekken. Verder zijn in deze ruimte algemene zitjes en werkplekken beschikbaar en je kan gebruikmaken van de ruime toiletgroepen.

Capaciteit:
400 pers. (staand)

Afmetingen:
13 x 25 m

Meubilair:
3 registratiebalies, 2 informatiebalies, 2 garderobe balies en rekken

Opstelling:
in overleg

Toiletten:
2 toiletgroepen

Hangar

De hangar is meestal verdeeld in 2 segmenten. Het eerste segment wordt vaak als catering-, ontvangst- en netwerkplein ingezet. In dit gedeelte kan je bijvoorbeeld ook sponsoren of (programma)partners een plek bieden. De ruimte is sfeervol ingericht met eigen (lounge)meubilair, cateringpunten, veel groen en uitgebreide sfeerverlichting. Om segment 1 en 2 van elkaar te scheiden is een verplaatsbare (akoestische) voile/doekenwand aanwezig die voorzien is van LED verlichting in de kleur naar keuze. Het tweede segment van de hangar wordt meestal ingezet als plenaire zaal met een flexibele opstelling voor 250-1000 personen. Dit gedeelte van de hangar is verduisterbaar. Wij bieden naast de standaard theateropstelling vele mogelijkheden voor een andere plenaire opstellingen, zoals bijvoorbeeld lagerhuis-, arena-, cabaret-, tribune- of boxringopstelling.

Capaciteit:
1000 pers. cateringplein
1000 pers. plenair

Afmetingen:
gehele hangar 67 x 34,30 m
betonvloer 64,50 x 26 m

Opstelling:
1e gedeelte hangar –
netwerkplein/cateringplein/beurs
2e gedeelte hangar –
theater, centre court, etc.

Inrichting:
vraag naar de turn-key pakketten

Motorruimte

De Motorruimte is een multifunctionele ruimte. Bij congressen tot 250 personen kan deze zaal gebruikt worden voor plenaire sessies in combinatie met het eerste gedeelte van de hangar. De Motorruimte wordt ook regelmatig ingezet voor borrels, diners en als grote workshop zaal bij congressen met meer dan 250 personen. De zaal wordt afhankelijk van het gebruik door ons ingericht en is voorzien van sfeerverlichting en dubbelprojectie.

Deze ruimte is alleen te boeken in combinatie met de hangar.

Capaciteit:
270 pers.

Afmetingen:
20,70 x 12,80 m

Meubilair:
vraag naar de mogelijkheden.

Opstelling:
Theater, caré, cabaret, vipruimte, etc.

Techniek:
2 beamers met vga en hdmi aansluiting en flipover(s)

16 Klaslokalen

De 14 kleine lokalen (40 personen) en 2 grotere lokalen (100 personen) zijn direct gelegen rondom de hangar, het kloppend hart van jouw event. De klasklokalen ademen een nostalgische sfeer uit het schoolverleden door de aanwezige historische zwart wit foto’s en houten schoolstoelen, maar zijn voorzien van moderne AV technieken.

De opstelling is per zaal aan te passen en kan naar wens uitgebreid worden met aanvullend meubilair, (werk)tafels, flipovers en andere (speelse) vormen van inrichting.

Deze ruimtes zijn alleen te boeken in combinatie met de hangar.

Capaciteit:
14 lokalen klein: 40 pers.
2 lokalen groot: 100 pers.

Afmetingen:
lokalen klein: 7,5 x 7,5 m.
lokalen groot: 8 x 12,80 m.

Meubilair:
lokalen klein: 40 stoelen, statafel voor laptop, sidetable
lokalen groot: 100 stoelen, statafel voor laptop, sidetable

Opstelling:
Theater, caré, cabaret, etc.

Inrichting:
beamer met vga en hdmi aansluiting en flipover(s)

Kantine

De Kantine bevindt zich op de eerste etage en geeft een sfeervol zicht op de hangar. De zaal biedt bij een plenaire opstelling plaats aan 250 personen en is ook goed in te zetten als vip room of voor een diner. De Kantine wordt afhankelijk van het gebruik door ons ingericht en voorzien van sfeerverlichting en projectie.

Deze ruimte is alleen te boeken in combinatie met de hangar.

Capaciteit:
250 pers.

Afmetingen:
13 x 21,5 m

Meubilair:
in overleg

Opstelling:
Theater, caré, cabaret, etc.

Techniek:
in overleg

Laat je inspireren

Neem contact met ons op

Karen Ruesink
Sales & Event Manager
070 262 90 66

Ralph Dik
Sales & Event Manager
070 262 90 66

Tim Rosman
Sales & Event Director
070 262 90 66