Door de grote mate van flexibiliteit en de vele subzalen is de Fokker Terminal bij uitstek geschikt als congreslocatie voor bijeenkomsten vanaf 150 tot 1000 personen.

150 – 250 personen

  • Gebruik entreehal, registratiebalie’s, garderobe, toiletgroepen
  • Hangar segment 1 (550 – 900 m2) t.b.v. catering, netwerkplein en/of beursvloer
  • Gordijnenwand ter afsluiting van segment 2
  • Sfeerlicht hangar en rondom ledverlichting op de pilaren
  • Plenaire sessie in Motorruimte
  • Mogelijkheid tot huur subzalen (1 t/m 16 en de kantine)
Klik hier voor beeldmateriaal

250 – 500 personen

  • Gebruik entreehal, registratiebalie’s, garderobe, toiletgroepen
  • Hangar segment 1 (550 – 900 m2) t.b.v. catering, netwerkplein en/of beursvloer
  • Gordijnenwand als splitsing tussen segment 1 en 2
  • Sfeerlicht hangar en rondom ledverlichting op de pilaren
  • Hangar segment 2 (900 – 1250 m2) t.b.v. plenaire sessie
  • Mogelijkheid tot huur subzalen (1 t/m 16, de Motorruimte en de Kantine)
Klik hier voor beeldmateriaal

500 – 1.000 personen

  • Gebruik entreehal, registratiebalie’s, garderobe, toiletgroepen
  • Hangar segment 1 (550 – 900 m2) t.b.v. catering, netwerkplein en/of beursvloer
  • Gordijnenwand als splitsing tussen segment 1 en 2
  • Sfeerlicht hangar en rondom ledverlichting op de pilaren
  • Hangar segment 2 (900 – 1250 m2) t.b.v. plenaire sessie
  • Mogelijkheid tot huur subzalen (1 t/m 16, de Motorruimte en de Kantine)
Klik hier voor beeldmateriaal

Hoe wij werken
Wij hanteren voor ons congresproduct een ‘turn key’ principe. Daarin bieden wij 1 totaalbegroting waarin al je wensen zijn inbegrepen. Ons team van ervaren eventprofessionals biedt je een all-in product inclusief zaalhuur, inrichting, catering en eventpersoneel. Wij kijken goed met je mee naar groepsgrootte en speciale wensen, waarna wij de locatie een indeling geven die het beste daarbij aansluit. Gedurende de gehele productie – tot en met het event – is één en dezelfde eventmanager je aanspreekpunt.

Entreehal
In onze entreehal maak je gebruik van onze 7,5m lange registratiebalie van vliegtuigdelen, en twee motorkapbalies. We beschikken over een garderobe voor 450 jassen en tassen. Dit aantal wordt indien dat nodig is uitgebreid met extra garderoberekken. Verder zijn in deze ruimte algemene zitjes en werkplekken beschikbaar en je kan gebruikmaken van onze ruime toiletgroepen.

De hangar is meestal verdeeld in 2 segmenten. Het eerste segment wordt vaak als catering-, ontvangst- en netwerkplein ingezet. In dit gedeelte kan je bijvoorbeeld ook sponsoren of (programma)partners een plek bieden. De ruimte is sfeervol ingericht met eigen (lounge)meubilair, cateringpunten, veel groen en uitgebreide sfeerverlichting. Om segment 1 en 2 van elkaar te scheiden is een verplaatsbare (akoestische) voile/doekenwand aanwezig die voorzien is van LED verlichting in de kleur naar keuze. Het tweede segment van de hangar wordt meestal ingezet als plenaire zaal met een flexibele opstelling voor 250-1000 personen. Dit gedeelte van de hangar is verduisterbaar. Wij bieden naast de standaard theateropstelling vele mogelijkheden voor andere plenaire opstellingen, zoals bijvoorbeeld lagerhuis-, arena-, cabaret-, tribune- of boxringopstelling.

Persoonlijke branding
Naast de standaard items in onze pakketten zijn er uiteraard vele mogelijkheden om de locatie verder te personaliseren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan geprinte banners, eventtapijt, lopers in huisstijlkleur en geprinte programmaborden per zaal.

Congressupport
Ook op het gebied van aanvullende (digitale)congresdiensten kan ons team je adviseren. Denk daarbij aan het voortraject (eventhuisstijl, mailings, print, congreswebsite, inschrijf-module workshop etc) tot aan mogelijkheden op het congres zelf (event-app, interactive voting systemen, life feeds etc). Hier werken wij samen met Aveq Congressupport.

Neem contact met ons op

Karen Ruesink
Sales & Event Manager
070 262 90 66

Ralph Dik
Sales & Event Manager
070 262 90 66

Tim Rosman
Sales & Event Director
070 262 90 66